Lizette Frida Särndahl

Lizette Frida Särndahl heter jag men kallas sessie. Jag är en tjej på 13 vårar & går då i sjuan nu. Bor i sthlm's innerstad på två håll. Mitt största intresse är ridsport, eller hästar över huvudtaget. Jag rider på ers där jag också jobbar & sköter om världens finaste lilla ponny, henne kommer ni nog få se mycket av här i bloggen, hon är en skimmel på 9år & är hela min värld. Har tagit hand om henne i snart 2 ½ år & kommer nog aldrig släppa henne! För övrigt brinner jag för fotografi & har gjort det några år tillbaka, fotar med min canon eos 400D & är riktigt nöjd med den kameran. Foton är också en grej som dyker upp mycket i bloggen. Sen älskar jag att shoppa (som nästan alla tjejer?) & stora passionen är då kläder & skor. Gillar att hålla igång också, spelar tennis på fredagar. Umgås, resa & prata ligger inte långt efter det andra. Min familj består av min tvillingbror Philip, mamma, pappa & kissen oddy. Det är också jag som står för desigen på bloggen, är det något som inte funkar eller så är det bara att skriva en liten kommentar så försöker jag fixa det.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: