Rebecca Berglund

Vem är jag? Jo jag heter Rebecca Berglund, även kallad, "Becca, Beccis, Beci" och ja massa olika saker! Kalla mig vad ni vill ;) Är 13 år och bor på Kungsholmen samma som sessie. Mina intressen är mest fotboll ( som ja spelat i cirka 6 år ), vänner, och shopping! Kan aldrig sluta älska shopping är alltid sprattlig för det och hittar nya saker jag vill ha hela tiden. Någon som känner igen sig? Annars på vardagarna om det inte är aktiviteter så umgås jag med mina underbara vänner, hitta på mysiga saker och självklart lägga ner tid till här på bloggen! Fika är nog ett av det mysigaste som finns enligt mig. Att sitta på ett gammalt fik med massa ljus och en varm chailatte älskar jag! Annars så älskar jag att hitta på nya saker, som tex: sy om något eller kanske testa om saker med annat. Min familj består av min kära mamma och min älskade pappa och min storebrorsa som jag bråkar med nästan hela tiden (?!) Hoppas ni fastnar här på min och sessies blogg, och följer oss via bloglovin! Många pussar.


1 Kommentarer
sofia:

Fett coolt vem av er gjorde det ;)



SKRIVET DEN: 2009-09-14 KL: 14:59:49



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: