tänker på dig varje dag.

jag fattar inte att du behövde försvinna. du tog med dig en del av mig värkligen. jag fattar ingenting igentligen, det var typ 2 år sen, om inte 3. Allting har gått så fort. Kan fortfarande inte förstå att du är borta, tårarna bara rinner för dig jennifer. Att du fick avsluta ditt liv allt för tidigt. Att jag fick mista en så nära vän vid så ung ålder, det var helt ofattbart. Jag har inte skrivit mycket nu jennie, men jag bryter snart ihop. Jag saknar dig, det är det ända du behöver veta. Jag saknar dig så mycket, och det är sant. Jag fattar inte att det hände, att du inte finns längre. Jag kommer aldrig att förstå. Nu slutar jag, det här är skit jobbigt, klarar inte av mer död. I love you Jennie, where ever you are right now.


bilden väcker så många känslor, den stog i vårat klassrum hela femman, alla hade plockat rosor & lagt vid ditt foto. Alla hade skrivit ner sina tankar i boken brevid. Jag kommer ihåg när jag & hanna stannade i skolan & bara grät & stöttade varandra istället för att åka till essinge skolan för att ha slöjd. Jag kommer ihåg den dagen så väl, det kändes som om du log där uppe, att du inte fattade vad vi grät över, men tårarna var för dig och dom rinner en i dag, i detta nu, föralltid. Jag kommer aldrig att glömma dig. vila i frid gumman..
/ lizette


2 Kommentarer
vendela:

ehm lizette jag var också med den dan vi inte åkte till essingeskolan !



SKRIVET DEN: 2009-09-23 KL: 20:44:12 URL: http://milerade.blogg.se/
hanna:

mh, det var hemskt verkligen...



SKRIVET DEN: 2009-10-01 KL: 17:58:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: